Ytterligare en fullspäckad dag

Då var det dags för skolan igen, idag ska vi starta upp vårt grupparbete om Buddishm. Vet inte om jag nämnt något om det i bloggen jag är lite glömsk med vad jag skriver, men nu har vi ett halvår sidoämne kvar innan vi går på det sista året i vårt huvudämne (alltså 1 1/2 år kvar i skolan:) ) Första terminen läser jag samhällsorienterande ämnen å då inefattas religion, historia, geografi, samhälle och samverkan..
Vi ska sitta till ett därefter ska jag ta bussen från Helsingborg-Åsljunga direkt. Vi ska först göra en wellnessanalys på mamma för att träna lite och sedan ska vi göra vår första egna på två kunder i Örkelljunga ikväll, ska bli roligt.. Hoppas det går bra, vi har övat lite iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0