BABEL night!

Heej och godkväll! Jag är sjukt sjukt trött. Det blev en spontan utgång igår, och visst brukar spontana kvällar bli som roligast? Det var precis vad det blev, jag hade riktigt roligt:)
Efter redovisningen igår skulle jag egentligen med tåget hem men när Marcus berättade att det var superherotema fest på babel som kåren fixat blev jag sugen, hahaa..Så jag stannade helt enkelt å följde med Sanna hem. Gjorde lite hemmagjort superhero outfit å med Sara och Marcus blev vi fantastic red;) Förfest hos Sanna sen vidare till Rönnen för en annan förfest och därefter vidare till Babel med massa dans, wiiiiiiooooooooooo=D
Kl 07.00 ringde larmet i morse och halv nio infann vi oss på skolan för grupparbete, haha fan vad hela gruppen var slitna. Alla hade festat utom en och Marcus dök inte ens upp.. Men blev klara vid 12 så resten av dagen har jag spenderat i sängen med datorn, pluggat för friskisprovet i morgon och varit ute på en power walk.. Med 2 1/2 h sömn i bagaget å lite slumrande på tåget är jag bra trött nu...GODNATT!!!
Tyvär blev det inga bilder igår, jag hade för dåligt batteri på min mobil å Sanna blev bestulen på sin mobil igår:(((

Men här får ni en sjukt härlig bild från en av Europas finaste stränder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0