Another day has passed

NU ska jag soova för jag är tröött och då är det sköönt att soova och jag ska upp kvart i sex i morgon, hehhehhhihhihoho ;) Men lär väl dröja ett litet tag tills jag kommer i säng ändå.. Alltså vet ni, det här är första året jag missar idol... Det har i å för sig inte gått så många gånger men jag sitter alltid spikad framför tv:n när det dratt igång, men nu finns det knappt någon tid över varken för tv tittande lr bloggläsande, haha..Tänk då när alla serier drar igång, det måste hinnas med helt enkelt!!!
Var hemma vid två idag efter att ha jobbat effektivt i skolan ett par timmar och ikväll var jag på ett IW medel pass med Vanessa, det var gött..
Jag glömmer fota vad jag äter och annat som händer hela tiden men som tur är har jag måånga bilder till från Kreta att visa upp, och det är väl rätt roligt att se ändå:)
Paarteey
dags för lite nattamat - crépes med choklad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0