Lyckad vecka!

Nuu blev jag galet trött, har först legat med datorn på magen i sängen å hängt ett tag och nu har jag suttit i soffan med datorn i knäet ett tag. Kanske skulle ta tag å göra något vettigt? eller så fortsätter jag bara hänga, för det händer rätt sällan nuförtiden. Vaknade vid 11 å har städat hela lägenheten, tog sin lilla stund.. Som här såg ut när jag vakna alltså, men så blir resultatet när man är 15 pers i en etta. Är lite trött på å va bakis nu, skönt det dröjer ett tag till nästa gång:) Berättar om kvällen i bilder, here u go!
Började kvällen med ostbricka med Vanessa
Blandade en go drink till oss och duka fram en massa snacks
Med isglass i, sluurp :)
ölspelet
såklart blev det massa dans i lägenheten
Och avsultades med massa dans på 57:an tills fötterna värkte, riktigt bra musik var det:)
Och så här kul såg det ut i morse, och yes köket såg likadant ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0