sushi premiär

Gooooood morgon! Det regnar ute så jag får dra på mig hela regnstället och mina gummistövlar. Jag måste säg att det var en investering, det är något jag alltid kommer ha nytta av och gummistövlarna är snygga med så det gör ju inget:)
vilken mysig kväll det blev hos Therese igår, vi har inte träffats ordentligt på länge så vi hade mkt att ta igen:) Vi beställde hem sushi och det var första gången jag åt det, i början var det rätt gott men efter några tugger äcklades jag nästan lite.. Tror man får ge det några gånger iaf..
Så här ser min dag ut
  • Skola 10-16
  • Relaxkväll i Åsljunga 19.00
Ikväll ska vi har vår första egna relaxkväll i Åsljunga med mammas vänner, det ska bli roligt=) Berättar mer om det i morgon, ska försöka ta lite bilder med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0