Halloween edition!

Då var det dags för skolan igen, kan inte fatta att vi endast har två veckor kvar av denna kursen nu, tiden har sprungit iväg och jag kommer verkligen sakna vår grupp:( På köpet har man fått lite nya vänner vilket alltid är roligt:)

Jag är student och jag kommer vara student i ca ett år till (rättare sagt 1 år i januari). De första två åren uttnytja jag inte studentlivet för 5 öre, är man student ska man leva som en student. Det här kanske är mitt sista tillfälle, antagligen kommer jag inte sätta mig framför skolbänken igen (iaf inte för någon helutbildning) då jag gått på högskola sammanlagt i 5 år när jag är klar.. Så jag vill leva och ha kul nu, innan allvaret börjar. Ikväll är det kul, ikväll är det FREAKY WEDNESDAY med halloween tema som kåren annordnar. Jag har ju min utstyrsel fixad sen långt innan, många vet nog redan vilken den är. Är väldigt glad att jag inte sålt den för det har visat sig att jag fått användning av den  flera gånger.. Men nu blir det grupparbete fram till ett och därefter ska jag äntligen klippa mig och slinga min utväxt:) Bokade tid på en salong som har elever, så jag är lite nervös. Men det kostar ändast 500 kr och det är värt ett försök. Därefter blir det smink, fix å FEST!!!!
Seee yaaa!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha de kul ikväll o va rädd om dej

Puss o kram mamsen

2011-10-26 @ 15:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0