Freaky Friday

Haaallluu! Är sjuktligt trött nu, förstår inte hur jag ska palla dra mig till bussen.. Vilken riktigt grym kväll och även dag det blev igår. Först hade vi grupparbete och hade vi varit dubbelt så effektiva å fjantat hälften så lite hade vi varit klara hälften så tidigt men då hade vi inte haft hälften så kul heller. haha, hänger ni med? ;) Vi var väl klara vid två tiden och då följde jag med Sanna hem, vi dumpa av våra väskor och åkte in till stan. Jag var på jakt efter en sånn "mobilväska" man har över halsen ni vet? Så himla smarta och samtidigt snygga. Men självklart var de slutsålda överallt och jag tänker inte köpa i äkta läder för 700 spänn. Så jag får lite vidare=)


Efter vi gått lite i stan satte vi oss på ett fik ute i solen, och vilken smakupplevelse!!! De är tydligen kända för sina cheescakes och det var den godaste cheescake jag någonsin ätit, haha helt salig alltså.. Gå till Pronto på lilla torg nästa gång ni ska fika i Malmö. Den kosta 49 kr i och för sig men det var värt varenda öre. Efter det handla vi mat och blannevann för kvällen, gick hem till Sanna, starta musiken och gjorde vid oss. Vid sjutiden droppade Markus in och vi slängde ihop en otroligt god pastasås gjort på lite vad vi kände för=) Vi hängde hos Sanna några timmar sedan åkte vi vidare till en annan förfest och hängde där ett par timmar. Bra i form begav vi oss till stan en hel klunga. Hade faktiskt tänkt pröva båten men det var alldeles för lång kö så vi alla drog till etage ist.. Och jäklar vad kul vi hade, dansade järnet hela kvällen och musiken var riktigt bra. Shit vad roligt jag hade alltså, loooove to dance och speciellt med Sanni :)

Kom i säng vid fem snåret, sov tre timmar och sedan var det dags att vakna till liv. Har varit på STS, typ utbildning/föreläsning i Malmö med HL heela dagen. Men jag får faktiskt säg att jag mått oförskämt bra hela dagen=) Kom hem för en timme sen och nu har tröttheten kommit. Men ska med bussen om 10 min till Åsljunga och äta mat och så hos mamsen och papsen.. Ha en fortsatt trevlig helg, kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0