Från den ena festen till den andra!

Goooood moooorgon lördag=) Pigga å glada idag? Jag är:) Har sovit så himla gott hela natten, så nu är jag äntligen utvilad. Hade en otroligt trevlig kväll i onsdags.. Körde förfest med ett litet gäng killar, så det blev killsnack å ölspelet hehe. Nä men rätt skoj att bara hänga med killar ibland:) Sen mötte vi upp Sanna när hon slutade jobba och drog på mellanfest på rönnen, dessvärre var förfesten slut när vi kom men vi roade oss rätt bra själva;) Runt tolv tiden drog vi till festen och shaka loss fram tills de stängde vid 3, attans så skoj.. Torsdagen bestod av bakishäng och runt eftermiddan drog vi till Markus för mer bakishäng, två goa dagar i Malmö helt enkelt:D

Igår hade vi skola fram till tolv, därefter åkte jag hem och körde en WA, efter det stack jag till friskis å körde två happy hour pass och kvällen avsultades med fredagsmys med mamma å pappa..

Today - har egentligen lite brått, ska cykla till jobbet nu. Ikväll har JAG förfest, så här kommer hit ett gäng vid sjutiden sen blir det party några timmar innan hela högen drar till 57:an, fun fun :) Vanessa kommer redan vid sex, så det blir lite romantisk middag med henne först, mys:)

Batwomen ready to party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0