Will always remember

(Det här skulle jag lagt upp i söndagskväll, men då funka det inte)

Hej! Det var ett tag sen, har kopplat bort bloggen den här veckan för det har hänt så mycket. Ni flesta vet nu vid det här laget att det är slut mellan mig å Linus. Jag tänker inte sitta här och predika utan fattar mig kort. Vi har haft 7 helt fantastiska år tillsammans, och de kommer alltid att finnas i mitt minne, ångrar inte en dag av vårt förhållande. Vi har verkligen haft det bra ihop och det var grymt tufft att ta beslutet att lämna honom, det gjorde ont i hela min själv vid tanken att såra honom. Jag älskar Linus av hela mitt hjärta men kärleken fanns tyvärr inte där för mig längre, på rätt sätt. Vänskapskänslorna hade tagit över hur jag än inte ville inse det. Trots det känns rätt så saknar jag givetvis honom. Herregud, vi var ihop i 7 år, 7 år (rullar en tår längs kinden av alla minnen som kommer tillbaka nu), man samlar på sig en hel del under de åren. Jag kommer sakna honom och alltid minnas, dessa 7 fina år av mitt liv ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0