domma!

Hejee, maten står på spisen och puttrar och jag sitter nöjd i soffan:) Slet mig upp halv sju i morse för att åka till skolan å tentaplugga med Sanna några timmar, den här veckan är det bara fritt tentaplugg som gäller, riktigt bra att man får tid till bara det. Om en vecka gäller det alltså, så ni vet ju vad jag kommer ägna mig åt den kommande veckan...

Är lite sådär grymt frustrerad annars över vulkanen på Island, hur sören kan en till vulkan få ett utbrott så tätt in på?? Vi flyger till Alanya om 3 veckor exakt idag (skrev fel sist, det var 4 veckor då) och tänk så fortsätter den dumma vulkanen spruta ut aska då, GAAHH!!! Snälla, om det finns någon gud, var med oss den här gången..Vi tog inte ens avbeställningsskydd eftersom det var så tätt inpå, kan man lägga till det nu?

jajaa, vi får se hur det urartar sig, här kommer iaf några färska bilder från vår grymma dag/kväll i lördags:)

mys med grillning å strålande väder



Körde på mitt löshår:)






Det var typ här det börja urarta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0