Det finns en vädergud trots allt

good morgon heej! Inte konstigt man vaknar så tidigt när hela rummet är ljust redan vid fem?! Jajaa, beror väl inte bara på det, har massa att göra idag å jag är som mor min å har lite svårt för att sova då;) för övrigt kurrar min mage ihjäl sig typ, så får väl bli frukost sen..

Igår var typ inte en lugn minut på hela dagen, vaknade vid sex å pluggade ett par timmar, sen tog jag å Emma bussen till Ikea å köpte en massa nödvändiga saker till lägenheten (har lite svårt att kalla det vår lägenhet eftersom jag flytta in när hon redan bodde här och jag sover på soffan, men när vi flyttar till en ny så kommer det bli vår:) I alla fall, efter det kom mamma å vi käka lunch på ikea sen körde vi hem till Ängelholm å storhandla för nästa vecka och inför ikväll, vidare till Jimmy å Linda för att hämta lite stolar å hem för att packa upp allt vi köpt.. Numera lever jag bara i en resväska & en trådback jag köpte igår:) Skulle köpt en klädställning oxå så jag kan hänga upp lite kläder men de var slut för tillfället. Efter allt uppackande bakade vi inför idag och sedan var det dags för matlagning å lite annat fix.. Kan ni gissa om man var rätt död efter det??

Idag som sagt är en trevlig dag, solen skiner på beställning och det är lördag. Inte vilken lördag som helst, utan ölbrännbollslördag.. Jag å Emma har fixat ihop en liten fest med brännboll, grillning å partaj.. Vi ska träffas alla 17, 18? kl fyra för att spela å dricka öl, sedan grillar vi å därefter drar de som vill hit vidare för fest å utgång...Vi ska bjuda på bål, fika å så därav bakandet:) På schemat idag står alltså städning å fix på schemat...

Nej, nu ska jag dra mig upp från soffan å göra 100 situps, egentligen borde jag göra 200 för glömde det igår.. Njut idag, I will:D

när det bjuds på sol ute, kan ni få en vårig bild när jag paddlade kajak för två veckor sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0