sleepy monday

Heej! Shit pommfritt vad trött jag varit idag, höll på å somna när vi satt med vårt grupparbete. Inte konstigt efter så få timmars sömn i helgen. Nu är vi klara med alla våra grupparbeten och har endast tentan och en paruppgift kvar innan sommarlovet:) Jag blickar framåt, men kan ändå inte se ljuset i tunneln förän tentan är gjord.. Gick på spinning när jag kom hem och om det är något som får en på andra tankar och framför allt att släppa alla tankar man har i huvudet så är det spinning, häärligt. Hade en jobbig dröm i natt, kändes konstigt när jag vaknade, eller allt känns rätt konstigt nuförtiden...

Vet inte om jag ska packa upp lite av mina saker jag flytta hit igår eller fortsätta kika på sista minuten resor;) Det blir tyvärr ingen resa till USA nu längre, finns inte en chans att jag har råd:( Känns fruktansvärt att inte få träffa Mirabell å Minea på så länge nu, de lämna oss i fredags, saknar dem redan<3

en bild från Aw i fredags


och en från lördagens utgång






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0