RESA BOKAD:)

Godmorgon! Solen skiner ute idag, kan inte vara annat än på gott humör:) Fast jag inte kom i säng förän vid tolv i natt å kände mig som en zoombie när jag skulle upp är jag glad nu.. Igår bokade jag, sanna å chris en resa till Alanya:D Det ska bli helt underbart att komma iväg alltså, och det bästa är att det bara är tre veckor tills vi åker..shiit, det är snart alltså, hur ska jag kunna koncentrera mig på tentan??!! Åååh vad roligt vi ska ha ihop, sola, bada, festa och hitta på en massa roligheter..vi fick det för hyfsat pris oxå, 2800 per person ca för flyg å specificerat hotell. Använder mina deklarationspengar till det, vilket är perfekt;)

Nähopp, nu ska jag till skolan, sista föreläsningen innan sommaren, sen kör tentaplugget igång.. Har för övrigt rätt mkt i huvudet som går runt, det är så sjukt mkt praktiskt att fixa i en sånn här situation, men börjar komma en bit på vägen nu.. Nu ska vi bara hitta en större lägenhet oxå, för tillfället lever jag i tre resväskor typ, det är ju bara i en etta vi bor i så..


Litet, enkelt hotell med stranden rakt över gatan. Hotellet består av två byggnader och har en liten pool med barnpool som del av vuxenpoolen. Poolbar och bar samt restaurang. hihi, detta kommer bli perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0