Happy tuseday

Good morning sunshines:) Passar ju bra idag när solen strålar in genom persiennerna. Vaknade av Emma i morse när hon gick upp vid sex, kunde inte somna om sen, stackars mig som ville sova ut på min lediga tisdag:( Men nu får jag antagligen jätte mycket gjort ist, ska gå upp och äta frukost och sedan köra ett hårt pass på gymmet, rygg, biceps och mage med 15 minuters uppvärmning blir det idag...Sen ska jag inom ica å handla lite smått och vidare hem för lite fix å don, efter lunch drar jag nog till stranden om vädret håller i sig:)
Appro på strand å sol så åker vi till Turkiet om knappt två veckor nu, ahh, ni anar nog inte hur skönt det kommer bli. Får hoppas det är fint väder där nere oxå. Jag måste införskaffa mig en ny bikini där man kan ta av banden, innan vi åker. Ska till malmö i helgen, så jag hade tänkt kika lite då:) Hörs sen, kramsis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0