Party med gamlingarna ;D

Heej Sweeties:) Nu är jag bra mör, sitter i soffan och har ätit gott, så är nöjd och belåten. Har haft en mysdag i Åsljunga med hela familjen och reprisen av mellon vi missa igår, kul att Eric vann :) Det var ju kul igår, de gamle kan oxå festa haha... Det blev karaoke, liite dans och precis som det ska vara så avslutades kvällen med gitarr och sång...Höll på till två, lagom men såklart hade det kunnat vara en eller två timmar till;)

Lite bilder här då, jag fastna visst inte på så många..

må säg att jag digga min frilla igår


Lite mat när vi kom dit


Minea har riktiga sköldgener i sig, haha


Goa Linda å bror min


barnen ville oxå sjunga


Min tur att hålla i micken




och pyttan, linda å emma


hihi


Lite gitarrspel och kvällen avslutades med korv och bröd:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0