Let´s cook

Halloj! Vilken lång dag det varit, eller det känns som det eftersom jag gjort så himla mkt. Hade satt larmet på halv åtta för att plugga en timma, sen stack jag å handla inför middagen jag ska ha här på söndag. Kom hem och därefter gav jag mig ut på stan för å handla lite till som behövdes, nu känner jag mig så gott som redo :) Har även packat upp det mesta i vardagsrummet nu men som sagt återstår det att ordna en hel del till. Har legat å pluggat ett tag till nu och strax kommer älskling hem, hade velat åka till härliga hem en runda å kolla matta och bord med tror inte vi hinner. Ska ut å äta med hela rama familjen ikväll på en hyfsat nyöppnad restaurang i Munka, myys :)

Kylen är påfylld, söndagen kommer tillbringas i köket kan jag lova;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0