Inget halv åtta:(

Heej på er! Nu är jag på lite bättre humör jämfört med i morse då allt blev katastrof vill jag kalla det.. Det blir inget halv åtta hos mig ikväll, två av dem var sjuka så det blev inställt.. Ni förstår inte hur tråkigt det var, jag har lagt så mkt tid på det här, till o med bakat efterrätten. Så himla typsikt att just två ska vara sjuka. Det finns såklart inte så mkt att göra och de kan givetvis inte hjälpa att de blev sjuka, men det är ändå SÅ TYPISKT..
I morgon kommer Linda, Therese å Tina hit så då kör vi igång med ett eget halv åtta hos mig och först ut blir då ja. Ska ju självklart med roligt de med, men hade sett fram emot att visa mina kocktalanger för dem :P

Trots detta lilla missöde har jag hunnit med annat idag som härliga hem, promenad i solen, plugg, fika och solning på balkongen:)


solning, plugg å kanelbullar på balkongen






Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo du, de räcker väl med en kanelbulle inte tre.Var den god eller.

2011-03-07 @ 09:49:55
Postat av: evelina

det var eeeen mammi, tre bilder u know!!!

2011-03-07 @ 13:31:25
Postat av: Mamma

Ja jag vet skoja bara med dej. Middagen blev lyckad, skönt för dej. Soliga hälsningar Åsljunga

2011-03-08 @ 12:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0