eget pluggrum - me like

God sen eftermiddag:) Vad grått och regnigt det är ute idag då, ändå rätt mysigt att sitta inne och plugga när regnet smattrar mot fönstret. Känner mig nog rätt nöjd för dagen, snart.. Har fasnat lite i det sista arbetet jag börjat skriva på, får hoppas det lossnar imorn. Körde ett härligt uppfriskande gympass i morse och solning på det. Var till å med nästan skönt den här gången, haha:)

Har läst mellan 10-15 idag och fram tills nu har jag jobbat på arbetet. Eftersom vi har väldigt få schemalagda timmar på högskolan denna kurs måste man verkligen ha självdicipilin. Om jag ska räkna upp en god egenskap hos mig, så är det de:D

Trots oredan har vi ett alldels eget kontor/arbetsrum som passar perfekt när jag ska plugga. Jag ska ha en mysig fåtölj och en stor golvlampa så det blir lite roligare och mysigare att plugga;)


Som ni ser, det börjar närma sig slutet....


Emma bor ju här för tillfället så här är lite rörigt:) Men det är ju ingen brådska direkt, vi prioriterar att bli klara med vardagsrummet nu och sen lägga trall på balkongen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0