blått men frost

God morgon världen!!!!! Ny dag, vakna runt halv sju idag igen:( Men i morgon kommer ja kunna sova ut:) Det är helt blå himmel ute men det ser rätt kallt ut. Får se om det hinns med en liten vilostund på balkongen idag, ÄLSKAR helt plötsligt att ha balkong...

Det gick bra på jobbet igår, men sista timmen var jag helt slut av trötthet men jag tog mig igenom. När jag kom hem var mamsen å papsen här och kolla mello så orkade inte skriva. Får ser om det blir någon matlagning idag, jag hoppas så innerligt det för jag ser ju fram emot å bjuda på min gourmet mat;)

Både Emma å Linus sover så jag ska strax gå över till baguettmacken å handla lite färska frallor.. Hörs senare, Pusskram!

Bjuder på två små bilder från restaurangbesöket i Munka med familjen i fredags. Hamburgartallriken där var väldigt god, så pröva den om ni har vägarna förbi:D Proxximo tror jag restaurangen heter..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0