balkong+sol=Glad jag!!!

Heej! Har suttit på balkongen mellan ett och nu och smuttat på mitt persikote med musik i öronen och filosifierat :) Innan dess var jag på gymmet och en sväng på stan, det var rätt så disigt då så trodde aldrig det skulle klarna upp, men ibland får man ju ha lite tur ju.. Köpte en söt billig sommarklänning från H&M, kan bli fin att ha till stranden eller när man går till stan för att köpa en glass:) Blev dock lite fel med storlekarna så ska cykla å byta den nu..

Ni kanske tycker jag har det lite chill just nu? Men jag har ju skrivit klart det sista arbetet å all kurslitteratur är färdigläst så jag har bara kursutvärdering å avslut kvar på tisdan :D, skönt med lite ledigt innan matten drar igång, det kommer bli tuffare. Men heja mig, ska ta mig igenom den kursen med å nu ska jag få läsa ihop med mina klassisar iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0