Två år - DONE!

woop woop, nu drar jag till skolan för skolavslutning och redovisning. kunde dock varit lite mer utvilad. Kunde inte somna igår, tankarna gick på högvarv sen började det helt plötsligt åska å blixtra en massa.. Hade satt larmet på tjugo över sex i morse, var uppe å power walka en halvtimme, sen körde jag igenom kroppen med mina hantlar. Man har ju blivit lite av en softpotatis nu i helgen :)
Det är ju trots allt sista dagen i skolan, så man får ju piffa till sig lite;) När vi slutat vid ett ska klassen ut å äta, myys! Efter det ska jag å Sanna shoppa loss på stan:P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va fin du e tösen

Lycka till under dagen o grattis att

du klara din tenta med bravur

kramis mamsen

2011-06-07 @ 11:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0