SURFING kurs:)

mina ögon ramlar ihop, jag är fruktansvärt trött och jag kommer däcka på två sek när jag stängt av datorn. Det har varit en lika lång dag idag, efter jobbet tog jag å Emma tåget till Båstad (som dock var 40 jäkla minuter försenat) och tog en vågsurfingkurs. Vi körde en del på land först med hopp å teori och så, sen var vi i vattnet å lärde oss alla grundläggande tekniker med paddling, vändning, hur man möter en våg och sen avsluta vi med att försöka komma upp på brädan. Man kom ju upp men det var väldigt vingligt, haha, måste öva på det.. Sen var där ju inga våger idag heller, det kommer i steg två..Så vi kommer alltså gå en kurs till sen får vi hitta vars en longboard vi kan köpa så vi kan börja köra själva..
Nu ska jag zzzzzzzzzooova, en ny intensiv rolig dag väntas imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0