PREMIÄRDOPP

HÄRLIGA DAG! Gud vad jag känner mig fräsch nu, efter stranden hoppa jag in å duschen å skrubba bort all sand, sen smörjde jag in mig. Finns inget bättre än en dusch efter en heldag på stranden, man är så svettig å sunkig efter. Tänkte på det, jag å Sanna funderar på å skrubba oss samma dag som vi kommer fram till Turkiet för att färgen ska hålla bättre. Men nu har man ju redan fått lite färg..Kommer inte den ramla av då? haha.. (1 vecka kvar by the way;)
I morse tog jag å hemma våra cyklar å cyklade hela lergöksrundan på 1,7 mil tror jag den är. Riktigt gött var det, sen stack vi till ICA å handlade och hem för att göra en sallad att ta med till stranden. Upp på cyklarna igen och ner till da beach. Låg på klitter idag, känns som där hänger lite mer ungdomar;) Brossan kom en runda, sen kom Vanessa, en riktigt trevlig tjej.. Så det har faktisit mest blivit häng å pressning, OCH Premiärdopp i HAVET, det var askallt, men ack så svalkande...Låg mellan 12-18, så det blev en lång dag, men jag har inte bränt mig. Läser här å var att folk bränner sig..FATTA ATT DET ÄR VIKTIGT MED SOLKRÄM!!!!!!!!!!!!!
Nu har vi ätit, mätta å belåtna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0