Herbalife

Heej och godmorgon torsdag! Har sovit rätt uselt i natt med, men halsen å förkylningen känns lite bättre:) Ska snart ner å hänga upp tvätten sen äta frukost.. Packa ett tag till igår sen, men min kropp sa ifrån så var tvungen att lägga mig på soffan ett tag.
Vid sju så var jag å Emma på hälsoträff med produkter från Herbalife hos Vanessa, det var väldigt intressant. Vi fick reda på våra muskelmassa, fettprocent, hur mkt fett man hade runt sina inre organ osv, roligt att veta.. Jag har aldrig varit något för shaker å bares och sånt. Men finns det en chans att det hjälper en vid träningen å ökning av muskelmassa är det kanske värt ett försök. Jag stirrar mig alltid blind på själva vikten vilket man inte ska göra, utan man ska titta på muskelmassan å fettet i kroppen. Har muskelmassan öket å fettprocenten minskat ökar ju automatiskt vikten oxå eftersom muskler väger mer än fett.. Ska försöka tänka så istället, att istället bli nöjd, för mer muskelmassa är ju bättre helt enkelt:)
Ska gå på en "hälsokoll" efter jag kommer hem å se vad jag behöver för min träning, för att få ut det bästa möjliga å öka muskelmassan

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gomorron i regnet

Duktiga töser ni har ju så rätt inställning

om er kropp o hälsa.

Krya på dej så du blir bra till resan

Kramis Mamma

2011-06-09 @ 09:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0