Värt att fira

Heeej, godmorgon, gomiddag, heejdå :) :P ;) Vad är det för en dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Evelinas lediga dag, hurra hurra hurra, hahaaa.. Lite glad får man ju vara åt det, as u know så har jag ingen semester förutom några dagar v.34, sen jobbar jag fram till skolan börjar, ända fram till sista dagen faktiskt. Än så länge gör det mig inte så mkt, fick ju en vecka i Turkiet iaf i början av sommaren. Det störiga är att folk inte tror man behöver semester, det är ju så att jag har ju inte jobbat i ett år, hur kan jag då behöva någon semester??!?! Att plugga är typ inte DUBBELT så ansträngande som att jobba, nääeedå, inte så inte...
Det jag ville komma fram till var då att jag njuter av de dagarna å kvällar jag har ledigt:)
Dagen på jobbet igår var lång, det var sjukt mycket folk, varmt som bara den framme vid kassorna och jag satt typ hela tiden.. Jag förstår inte hur ac:n inte kan funka, är det meningen man ska jobba i sådan värme?!
Jajaaa, nu till något roligare, ikväll kommer Helena hit:D Hon jobbar i London så har inte träffat henne på ett år nu. Ska bli riktigt roligt att ses å vi lär ha mycket att prata om. Hon kommer hit vid sextiden, då ska vi laga mat, festa till det och sedan ta bussen in till pepes bodega faktiskt:) Jag, syrran å helena, möjligtvis Therése oxå:) SO TONIGHT WE`RE SHUFFLING AGAIN BABY, ALL THE SUMMER - don´t forget (har inte brutit mitt löfte hittils;)
Från det ena till det andra. Fick hem en katalog från H&M med höstens nyheter. Sluta alltså, det är JULI månad, det känns som sommaren precis har börjat och jag längtar fortfarande efter den. Så, TA BORT!!! Vill inte se, inte nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0