Ordinary monday

Jag börjar bli riktigt duktig på omeletter nu:) Den här bestod av en stark korv, paprika, rödlök och fetaost, lite majs och gurka till det. helt enkelt en omelett ihopslängd av resterna i kylen:) Jag kör fortf på lite kolhydrater i veckorna, det har blivit som en livsstil å jag saknar inte ris å potatis för fem öre, pasta däremot kan jag sakna ibland.. Men jag kör ju inte stenhårt på det just nu över sommaren..
Var på cirkelgym i förmiddags, har inte kört det på flera veckor men det gick ändå väldigt bra, gött som sören. Sen har jag mest grejat här hemma och kollat upp lite inför en liten dagsutflykt på onsdag:)
Nu ska jag snart iväg och jobba, 15-18...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0