HELGEN!

SOVA!!!! Det ska jag minsann göra snart.. Blev en del timmars sömn i natt ändå, men nu börjar man känna av hur trött man är.. Kom hem från Malmö vid ett sen drog jag å Emma till stranden vid tre, det har ju varit toppenväder idag juu.. Älskar sommaren på det viset att man bara kan dra ner till playan när man är bakis, väl där nere glömmer man liksom bort att man är bakis, så himla skönt!!! Linda å Jimmy kom oxå ner och efter stranden avsluta vi kvällen med en pizza på havsbadskjollan, myssöndag♥
Vi hade en super kväll i malmö igår. Det var jag, Sanna och Jimmy. Vi lagade tacos, visad bilder och flamsade väldigt mycket om Turkiet, hahaa längtar tillbaka såå mycket ska ni veta.. Vid elva drog vi vidare till en annan fest och var där till ett och därefter tog vi bussen till stan å gick in på Slagthuset. Det var ett rätt bra ställe, men gud vad unga alla är!?! Eller är det jag som är gammal, hahaa.. Vi shaka loss ett tag, men hade gärnat shakat en bra stund till för de stängde redan vid tre. På hemsidan stod det att de skulle ha öppet till fem, så stänger de tre, riktigt riktigt dåligt. Vi var ju på G då och ville ju inte hem.. Men kul så länge det vara iaf:)
Godnatt på er!
I fredagskväll åkte jag ut till mina föräldrar som stod på Jonstorp marknad och hjälpte dom några timmar på lördagen.. Här avnjuts lite mat utanför husvagnen och en fredagsöl:)
taaaco
PARTYYY
pose time:)
coolingen Sanni
snapskalas
Alla bilder jag tog igår blev typ helt suddiga, min mobil tar ändå bra bilder tycker jag men igår blev det riktigt kasst.. Bara några få som blev bra
Helgen avslutades med strandhäng:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0