Pepes it is!

Hej och godmorgon! Det är inte på tipp topp här idag. Jag är rätt sliten och har ont i magen. Stackars mig som ska iväg å jobba mellan halv tre och nio idag, men det kommer nog gå bra.. Ska bli riktigt skönt att bara komma hem och ta det lugnt sen. Eventuellt ska vi en runda till Tina när jag slutat å hälsa på, får se hur trött jag är då. Sen ska vi hämta Jimmy å Linda vid ett i Örkelljunga, de ska på bröllop.
Gårdagen blev verkligen lyckad. Vi hade fullt upp hela dagen så därför jag inte hann skriva. Först storstäda vi hela lägenheten sedan satt vi några timmar och fixa med vår 25 års fest, nu stanna Emma hemma från Götet och tur var det.. Sen var klockan fyra å då var det dags att fixa till sig och sen börja med maten. Helena kom vid sex tiden och då börja festen:) Vi åt potatisgratäng, fläskfilé, sallad å en sås, efter det blev det en massa tjöt, fotande och en hel del dricka på det, hahaa.. Vid kvart över tio tiden tog vi bussen in mot Båstad, Therése och hennes kompis mötte vi upp på bussen. Väl inne på Pepes shaka vi loss till fötterna skrek av smärta, jag hade Emmas höga pumps på mig och jag har inte haft höga skor på typ ett år så jag var rätt öm vill jag lova. Det blev en riktigt lyckad kväll/natt med härliga vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0