Jag trivs bäst i öppna landskap...

sorry, har haft fullt upp sen jag kom hem igår och nu ska jag snart iväg å jobba.. Var på spinning i morse, hade gärna sovit ett par timmar till när larmet börja stimma vid halv åtta..
Känns som jag varit iväg på en liten minisemester, var ju ändå iväg två hela dagar:) Se så mycket man kan hitta på trots att man inte har någon semester:)
Helgen kan beskrivas med en drös ord - roadtrip, bakning, sol, stranden, härliga vyer, fina platser, glass, makrill i hamnen, loppis, grillning, öl, shots, en massa massa galenheter, shopping på kviks musteri, fina vänner, trötta, glada, lite småutbrott, dans och en jäkla massa till... Ni får se några bilder, har inte tid att lägga ut så många..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Gud vilken söt klänning, vart har du köpt den ?:D

2011-07-21 @ 21:55:05
URL: http://mellebusplace.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det är syrrans å den är köpt på H&M, jag har två likadana i vit å ljus blommig

2011-07-22 @ 08:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0