Surfer girls

uch vad skönt å få komma hem och sätta sig i soffan en liten stund innan jobbet. Idag hade jag hellre bara velat vara hemma resten av dagen å mysa, eller fixa för festen, vi ligger lite back i vår planering här. Sen är jag rätt mör nu också. Vi var på vågsurfingkurs, del 2 i morse, eller vid nio tiden fram till halv tolv. Nu körde vi bara i vattnet och det var MYCKET vågor och STORA vågor, stora för att vara Sverige iaf. Trodde inte surfingen skulle vara så bra här, men det var den. Nu när vi är nybörjare räcker det gott å väl med denna storlek av vågor, och att man kan hitta det så nära är ju toppen. Nu kommer vi inte hinna träna så mycket innan festen, men efter det kommer vi hyra en softboard några gånger och sedan köpa en egen longboard så vi kan åka runder själva och köra..
Som sagt, nu blir det jobb, och det är stängning som gäller idag igen:( Men jag kämpar på och får se fram emot det lilla hela tiden, ikväll blir det lite fredagsmys när jag slutar med Emma å Maaaaaaange, hahaa..Och vem är det dååå?????? ;D ;) :)
paddla paddla
måste säga att det var sjukt svårt å komma upp, måste komma rätt med fötterna annars blir det jäkligt vingligt.
Här kom syrran upp:)
Men övning, övning, övning, det är allt det handlar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0