rent & fint till helgen minsann!

Lunchen idag var av lite blandan kompott, hehe.. Jag känner mig sjukt flitig nu, hela veckan har varit så intensiv så alla "tråkgöror" har kommit i skymundan, men det kan väl kvitta.. Mitt nya motto ska bli, "det finns väl roligare saker att göra än att städa" ;) haha, nämen så att har jag faktiskt städat idag, toan, köket, damsuigt OCH tvättat. Sen har jag gjort lite ärenden på stan å slank inom H&M för hade 20% rabatt:). Handla lite fint, visar sen i ett eget inlägg, och vet ni jag handlade en byxdress!!?!?! Jag var helt säker på att det var en klänning, men när jag inte fick på mig den insåg jag att det var en byxdress, haha. Jag är väldigt kluven men jag tyckte den var så himla fin i tyget å mönstret så jag var bara tvungen.. Ni får se snart..
Nu ska jag surfa runt lite på olika suuurfingbräder, hehehöhöhohoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0