Oväntat besök;)

wooop;) jahaa, okeeej det blir säkert bra detta, hahaa.. Det var ju inte helt oväntat, för jag visste att vi skulle ses men inte att de skulle komma ner till Sverige så pang boom.. Jag å syrran ska få besök från Norge, haha..En jag träffa i Turkiet kommer hit med sin dotter å kompis å häslar på. De var ändå på lite semester i Danmark så de hade ju typ vägarna förbi:P Men det blir säkert dritt bra som de så snällt säger. Så de kommer alltså hit om en timme nu!! GAAAH!! Jaja, jag är lugn å fin. Tur syrran hinner komma hem innan från Götet, puuh! Vi ska ner till vita räck å grilla så om ni vill komma så är det bara att dyka upp, okeej? Eller bara slinka förbi å säga hej..
Men jag har ett litet dilemma, ett hårproblemdilemma..
Så här?
eller med en totte i sidan?
bröööl vad trött jag blev nu när jag satt mig, har sovit tre timmar i natt, jobbat 6 timmar, hem fort som sören å strostäda hela lägenheten å sen tillbaka till ICA för att handlat mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0