Montering

Klapp på axeln får jag säg idag, nu har jag packat upp hela min resväska och hängt upp allt på klädstången, eller inte riktigt allt för hade inte tillräckligt med galjar, men det mesta. Sen har jag flyttat över alla saker som låg i bagen till en resväska. Nu får det vara så sålänge. Vi kollar runder på lägenheter för fullt, vi ska ju flytta till en större lägenhet är det tänkt, gärna en trea så vi kan få vars ett rum. Men det är så jäkla gött att ha så låg hyra som vi har nu i vår etta liksom:) Men som sagt är jag ju hyfsat trött på att bo på soffan, fast det funkar. Vi har skrivit upp oss på några men inte fått någon napp hittils, så vi får helt enkelt vänta och se..
Nu ska vi äta lite fruktsallad från igår sen ska jag bara lägga mig och läsa... Natti natt natt!
tadaaaa
Skönt att få översyn av sina kläder
såg visst att jag hade några nagellack;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0