Jahaaha!?!

Vad hände? Vart tog tiden vägen? Jag som skulle hinna läsa igenom massa papper från Herbalife, men nu ska jag iväg till jobbet. Ett segt pass mellan halv två och nio. Men jag ska tänka på helgen som kommer, då blir det lite roligare:) Hade ju inte tänkt träna idag så jag sov ut till halv nio å kände mig mycket bättre, det gjorde nog mycket att vara hemma hela dagen igår och vila å käka strepsils och sova ut en hel natt. Har fortfarande hosta och är lite hes men jag drog mig ändå iväg till gymmet, pallar inte vänta mer nu, vill komma igång på riktigt nu med shakerna å så liksom...
Men vi hörs nog ikväll om jag inte är för trött, eller i morgon, då berättar jag om helgens planer:)
Ska man behöva se ut så här i mitten av juli, med regnkläder på? Jävla skitsverigesommar.
Shaken efter träningen, mums vad god:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0