It feels like I was in a dream

Det kändes som att vakna ur en dröm. Det känns trist å konstigt idag. Efter två helt galna dagar med två norrmän å en liten flicka på besök så kan man ju faktiskt undra om det var en dröm när man dagen efter vaknar i en tom lägenheten och nu sitter i soffan med ICA skjortan på. Det är en sådan sjukt tråkig kontrast så det finns inte. Men nu sitter jag här, yr i huvudet av trötthet (det tär på kroppen att sova 7 timmar sammalagt på 3 nätter) och med minnen som kommer stanna.
Skriver å visar en massa bilder när jag kommer hem från jobbet efter 13. Hade tänkt träna men var helt täppt å ont i halsen när jag vakna. Var ju sjukt hes efter ekebo och halsen har ju inte hunnit bli bättre direkt nu efter dessa dagar. Jag som är sjukt taggad att komma igång med träningen nu när jag börjat med Herbalife produkterna. Men just idag kan det bara vara skönt å komma hem, mina ögon kände som bly när larmet ringde. Men vi hörs av sen då, kraaaam!
Bara ett litet bevis på hur galna dessa norrmännen var. Planking (eller va fan det nu hette) efter peppes bodega, hahaa.. Ja, dom ligger på varandra på en papperskorg.. They living on the edge, and I like it!

Kommentarer
Postat av: Krankiboy

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2011-09-09 @ 11:24:51
URL: http://krankiboy.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0