Yesterday

Haj, jag är trött, tycker alltid jag är trött när jag skriver här haha.. Men är ju lite bakis så å har varit i full gång hela dagen.. Nu har jag precis duschat å laggt mig i sängen, ska göra lite hemma gjorda hamburgare snart.

Gårdagen gick i ett och hade inte en minut över....Dagen var lång och visar i bilder vad jag gjorde

Började dagen med sminkning på make up store, efteråt fick vi välja smink för 500, jag valde en concealer och foundation


Därefter kalas hos lilla söta Minea som fyllde två år=)


Kvällen asvlutades med en tjejfest hemma hos emmas klasskompis hanna i Helsingborg och sedan utgång i stan. Tog för ovanlighetens skull inga kort under kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0