På med festblåsan

Men goodag! Det var på tiden jag skriver lite här va? Visst är det störigt å gå in på en blogg som aldrig uppdaterar? haha.. Men har inte haft den minsta lust att skriva i veckan, skriver helt enkelt när jag känner för det och har något jag vill dela med mig av... Veckan har liksom mest bestått av plugg å träning, som vanligt då;)

Men nu är det fredag å då är det alltid lite roligare att skriva:) Tyvärr så hade jag en jobbig natt å vakna vid halv fyra så mitt huvud är inte helt på topp nu, försökte vila en stund men det gick sådär.. Men strunt samma, trött eller inte här ska det festas, hiihiihaaa.. Ska snart börja med maken, det blir roosa idag, min älsklingsfärg ju.. Ska på barnkalas i Malmö med spetsad saft å grejer, deet ni.. Det är tur man har barnasinnet kvar.

rosa läppar, rosa naglar, rosa skugga å rosa diadem. Man ska väl egentligen inte ha mer än 3 saker av samm färg har ja nog hört, men vad sören, det är ju barnkalas ;)


När jag blev sminkad på Make up store fick vi ju välja produkter för 500 kr, jag valde en foundation och concealer. Concealerna täcker mörka ringar väldigt bra å det lär behövs ikväll..


Nu ska ja komma i form med musik från spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0