Happy valentine

God förmiddag! Ny vecka nu men det känns inte riktigt som helt nya tag eftersom det är alla hjärtans dag idag, haha.. Jag känner som många att det är en rätt överskattad dag, trots jag är en romantiker. Men jag å Linus har inte varit ute å ätit på huur länge som helst så då tog vi faktiskt tillfället i akt å boka bord på pepelino ikväll och bio efter det, så det kommer bli en riktigt mysig måndagskväll :)

Men innan dess har jag plugg att ta itu med, ett pass cirkelgym är redan avklarat:) Föresten, jag sov ända till halv nio i morse, det var helt underbart!!!

Det blev en väldigt trevlig söndagskväll hos Ebba med halv åtta hos mig, fantastisk mat och vi fick till å med se solsidan, haha ;D

fördrink


Svamp och räksoppa med fetaost, lovely


Jag och huvudrätten:P


Som bestod av älgfärsbiffar, champinjoner, gratäng med morötter och rättika och egenplockade lingon :)


Efterrätt med blandad frukt och riven choklad, jordgubbar och vaniljkesella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0