Halv åtta hos mig

Får faktiskt säg att det har varit en grymt seg dag. sov till halv nio men har dock varit likt förbaskat trött hela dagen, snacka om att jag bara ska ha en lugn å skön helg nästa. Var och öva på spinning med Emma innan och det börjar kännas lite bättre med takten i ettan nu, wii :)

Vet ni, ikväll ska vi köra halv åtta hos mig :D Ska vara med Emma och hennes klasskompisar och kocka, vi är 5 st så det blir alltså fem tillfällen. Eftersom vi alla pluggar har vi inte tid att göra det var dag så vi kommer köra det lite utspritt när alla kan. Ska bli väldigt spännande iaf, men har dock ingen aning vad jag ska bjuda på när det är min tur..

haha, det ser ut som jag snusar eller hur??


Menyn för kvällen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0