Godmorgon tuppen!

Hujedamej, nu börjar jag bli trött igen, känner mig lite snurrig. Fan vad jag hatar att jag inte kan sova på helgerna, så grymt frustrerande. Om klockan hade varit halv sex en vardag hade jag somnat om på två röda, men när jag idag vaknar halv sex så finns det inte en chans att somna om. Jag ligger å vrider å vänder på mig en timme, sen ger jag upp. Måste hinna med en power nap sen annars kommer jag aldrig palla med kvällen.. Ska jobba idag mellan halv tre och sex, sen åker jag direkt därifrån till Nisse, Linus kompis som har 25 års fest. Vi ska vidare ut i hbg så natten kommer bli lång.. Haaata detta, sömnproblemen alltså!!!!

Ska snart åka å storhandla, sen ska det hinnas med en del idag. Linus ska hänga upp dörren i vardagsrummet och såga å ha sig, det kommer bli bra detta:)

hörs kanske sen, förhoppningsvis lite piggare!!!

Har glömt å berätta, men jag tog hål i mitt öra förra veckan:) Äntligen fick jag tummarna loss å gjorde det. Har inte haft örhängen på några år nu eftersom mitt ena öra strula så jag lät hålet växa igen, men nu har jag äntligen tagit ett nytt.. Dock ska det läka 8 veckor nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0