tired but happy:)

nämen hallåå hej! När vakna ni idag? Jag har vatt vaken sen 05.20 och försökte förgäves somna om, men icke. Nu är det dags för jobb igen mellan 8-14.30, kändes nyss som jag kom därifrån.. Var på spinnmöte igår efter att ha jobbat 11 timmars killer passet, nu är det inte långt kvar tills första utbildningen:)
Efter jag slutat ska ja handla mat för helgen, storstäda lägenheten, tvätta och mitt i det ska jag försöka hinna med ett spinning pass. Vill verkligen försöka köra 4 dagar i veckan nu.. Ovanpå det kommer mammi å pappi på middag å fredagsmys..GUD vad härligt med fredagsmys, haha..Kändes som ett tag sen nu:)
Har en massa blombuketter i lägenheten sen festen, så hiimla fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0