In white

Heeej:) Nu är äntligen ordningen återställd och jag kommer hinna blogga normalt igen, goodi goodi va?
Men nu ska jag först iväg å jobba några timmar, trodde jag skulle köra ett 11 timmars pass för det stod på mitt schema hemma men igår fick jag mig en härlig överraskning när det stod att jag sluta 15 ist:) Det gör inte så mycket eftersom jag jobbar 11 timmar på torsdag.. Sen lyckades jag även byta bort min stängning på lördag, så jobbar förmiddag ist :D
Shiit vad jag var flitig igår, var på spinning på morgonen, sen jobbade jag mellan 10-17. Handlade mat, kom hem och lagade mat och sedan röjde jag heela lägenheten, här såg ut som ett bomdnedslag efter att ha haft 4 Göteborgare här hela helgen + allt man hade med hem från festen. Efter det lyssna jag på en utbilning med Herbalife mellan nio och tio.. Sen då - zzzzzzzzzzz
Festen by the way var helt underbar, det var värt var enda sekund minut, timme, dag, vecka och månad som lades ner. Tack ni som var med och förgyllde kvällen <3
Vi strålade i vitt (ja, jag tyckte jag var fin, kände mig som en prinsessa i denna underbara kreation från nelly)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0