Löptur

Good morning! Vaknade åtta i morse, pigg och utvilad, så jag snörade på mig joggingskrona, plugga in hörlurarna å drog på mitt nya rosa träningslinne å begav mig ut i spåret :) guud vad härligt det var, sprang i endast linne å jag bara njöt hela rundan. Sist jag sprang var det bara jobbigt, men nu flöt det på hur bra som helst. 4,4 km på 29 min, inte jättefort, men jag kommer öka...Körde lite mage, rygg å rumpa när jag kom hem oxå..

Nu ska jag ta tag i lite plugg å i eftermiddag har jag inga planer, men solning på ett eller annat sätt blir det:)

Träningslinnet jag fick av linus i påskägget:) Härligt å komma igång med träningen igen efter en veckas uppehåll med magsjuka å påskledighet..


Min frukost



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0