favvo lunch

Heej, sool :) Först, videon blev ju askass som jag la ut igår, man ser typ inget. Det var första gången jag la upp en video och den var redan mörk innan jag la in den på you tube, så det var kanske därför. Men man hör iaf :) Kanske blir fler vidoes sen nån dag då jag har något roligt att lägga ut, har ju ett konto på you tube nu så..

För det andra, jag har skaffat mig en favoritlunch för tillfället, gott, enkelt och mäktande...

För det tredje, jag har tränat cirkelgym imorse, nu kör vi (som om jag inte brukar göra det) tvättat, pluggat och nu ska jag ut på balkongen å fortsätta plugga..

grillad kyckling, äggröra, avocado fylld med keso å lite örtsalt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0