en riktig såshelg

En lugn och skön helg har nu avverkats i Åsljunga, Mirabell och Minea dosen är påfylld för den här gången :) Igår när jag kom efter jobb blev det bara inomhusmys för det var sånnt ruggigt väder. Fikan var framdukad sen låg vi i soffan å kollade på lejon kungen, jag somna dock till;) Idag har det varit lite mer aktivit, vi har påskpysslat hela morgonon/förmiddan å i eftermiddag har vi vatt ute å härjat. Har väntat desperat på den soliga himlen som de utlovat, men den ville inte uppenbara sig..Jag har blivit en riktig vädernörd och har full koll hur prognosen ser ut, så kom till mig om ni undrar över vädret, haha;)

Nu är det inte långt kvar :(











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0