Blått är flott

ammen hej och hallå!! Är på liite bättre humör nu, imorse var jag på pisshumör, hatar att vara det.. Vaknade tjugo över fem och har inte sovit sen dess, grått å trist ute, jobb framför sig och allt var blää..Men nu har vi köpt en snygg, stor, BLÅ matta, såå fin. Den lyser upp hela vardagsrummet och nu väntar vi på ett vitt högblankt bord vi också beställt idag som kommer på fredag:) Tänk vad lite nya saker kan göra med humöret, och solen har börjat visa sig med juu..

Okej, ska iväg å jobba nu strax!!! Jag kommer aldrig tycka om att jobba eftermiddag, jag hatar det hur mkt jag än försöker tänka positivt. Ska försöka jobba bort tröttheten eller nått för ikväll väntas fest hemma i lägenheten, premiärfest ;) De har antagligen redan börjat för fullt när jag kommer hem så jag har att ta igen då haha.. Men tur Bahnhof har öppet till tre så man inte behöver sticka ut jättetidigt, pallar icke stressa..

NJUT av er lediga lördag, om ni är lediga.. Här kommer äntligen lite bilder från vardagsrummet:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0