skolösning

Jag kommer inte lämna lägenheten idag, möjligtvis för en liten promenad & då isf med en keps på huvudet. Ser fruktansvärd ut! Igår morse kände jag att det stack lite på läppen, så satt genast på ett munsårsplåster. När jag kom hem hade det börjat svullna ändå och idag har halva överläppen svullnat upp som en stor fläskläpp. HATA munsår!!!!

Vakna vid tjugo över sex idag, men låg å drog mig ett tag. Sist vi var på Ikea köpte vi en skohylla som nu står placerad i hallen, har nyss ställt in skor. Väldigt smidig.. Nu ska jag diska å damsuga, yihaa..

Jag är ingen skomänniska så har inte så jättemkt skor, men ändå tillräckligt för att behöva lite mer utrymme..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0