pepp it is!

Hello! Har varit hemma en liten timme och nu blir det strax spin medel, kommer bli tufft för det börjar verkligen kännas nu att man gått upp runt sex tiden 9 dagar i rad.. Det gick jättebra med barnen i skogen idag. Kul att få användning av det man gjort i skolan och verkligen se hur det funkar på barn. Det var 3-4 åringarna som skulle göra en sammarbetsövning. Jag gjorde en kvadrat av pinnar och la i lite saker som jag hittade i skogen, en så kallad naturruta. De skulle sedan i gruppen göra en likadan :)

.. Igår var jag och Emma på funktionärsmötet på friskis.. Fick reda på allt vad det innebär att vara ledare. Vi funderar båda på att utbilda oss till spinningledare, om det nu blir. Det är uttagning i november och man ska då ha satt ihop ett pass med tre låtar och en viss takt i var låt. Och det är just det som är mitt problem, takten. Det är speciellt det dem kommer att kolla på eftersom det är viktigt i spinning, men jag har ingen vidare taktkänsla, över huvud taget. Så chansen att bli uttagen är nog inte så jättestor för mig, haha.. Aja, vi får se, man kan ju alltid öva. Och det hade varit så skitaroligt att sitta där framme med sin egen musik å peppa järnet..

Det är så oerhört trist att gå på pass utan peppning. Det är just en av anledningarna till att jag vill bli instruktör, göra så träningen blir rolig och PEPPA!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan Va kul att de går bra för dej på förskolan, o jag tror säkert barnen gillar dej. Kram

2010-09-29 @ 10:18:07
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 15:25:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Annette

Du skulle passa grymt bra som spinningledare!!! Ge järnet så kommer du att klara det galant!

2010-09-29 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0