oj, redan en vecka gjord?!

Hejsan hoppsan! Begav mig sex hemifrån och kom hem sju igår, så kan lugnt medge att jag var trött då. Körde ett tufft cirkelfys pass och dagen på förskolan var precis som idag toppen. Fick beröm av min handledare som sa "Jag måste bara säg det här Evelina, men du är så otroligt duktig" Åhh, vad glad man kan bli över att höra något sådant, och efter 3 dagar liksom :) Idag har vi gått cikrus 1 mil med barnen (jag vet, väldigt långt men det var inte många som klaga) till och från stranden vid sibirien. De har fått bygga i sanden och sedan åt vi god gulaschsoppa till lunch vi hade packat med oss ner. Stor fördel med förskoleyrket: Man får vara ute mycket, fram för allt på denna skolan..

Första tidiga dagen, slutade vid ett och körde sedan ett gympass och hoppa hopprep :) Internet funka inte när ja kom hem så har fått gjort en massa "måste" saker fram tills nu och kalopsen står och puttrar.. I morgon är det fredagsmys, på lördag jobb och sen var det planerat för premiären av 57an, men vi får se hur det blir..

Har putsat ihop en handellista och ätit gurkstavar som ja virat in i lite ost, salami å skinka...

Kommentarer
Postat av: Annette

Va roligt att höra att det går så bra för dig på förskolan, vännen!!! När man trivs med något och tycker det är kul presterar man otroligt bra. Härligt att du fått en bra handledare som ger dig positiv feedback. Det märks verkligen på det du skriver att du trivs! Hoppas att du känner att du har hittat rätt!!! Jag är otroligt glad för din skull! Kram Annette

2010-09-23 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0