Man vänjer sig av från alkoholen

57:an lr inte? Jag kan verkligen inte bestämma mig. Allt är en väldig röra så det lutar nog åt att jag hoppar det. Fast jag varit festsugen nu hela dagen så är jag nu ist trött efter jobb, en varm dusch och mat.. Att folk inte kan bestämma i tid om de ska dit eller inte ;) Så om jag håller mig nu tills nästa helg har jag haft en helt vit månad, snacka om rätt bra ändå :) Och billigt!

Gud vad trött jag blev, blir att inta soffläge nu och skicka iväg ett tråkmess till Linda att jag hoppar.. Eller? haha

gudomligt god tacogratäng med massa grönsaker

Kommentarer
Postat av: Mamma

De ser ju gott ut. Vet vad vi åt igår. Gulaschsoppa hos Bengt o Maritta. Gott som vanligt

2010-09-27 @ 16:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0